Throw me to The lions and watch me disappear

Ja just nu mår jag psykiskt och fysiskt dåligt...Mycket har med att jag ännu en gång är sjuk (influensa) men exakt vad/vem/varför jag mår så psykiskt dåligt orkar jag inte gå in på just nu när det ligger så nära ytan. Så för att ni inte ska kolla in här och jag inte skrivit något så lägger jag ännu en gång upp en massa bilder från förr förra lördagens musee visit som blev Grand Centre Pompidou med Linnéa. En snabbvisit blev det (1h) för att det var modernkonst... Vissa saker var fina men andra var bara skräp. En liten kludd i blyerts och sen göra likadant över det med rött det kan väl vem som helst göra ?! Vi var inte imponerade!
Men däremot av att vi hittade ett mysigt och supergott minicupecakes-ställe. dessutom en serves-your-self-resturang som sålde god glass för 1€ med lite hjälp av Chitai (kille). Jag hoppas jag inte glömt var dom ställena ligger?! Måste gå dit minst en gång till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0