"Ça va?? ÇAA VAA!!"

Idag skulle jag bara hämta två barn, A på dagis och H i skolan för att E har kör på måndagar som slutar 17 (varannan vecka kommer jag vänta henne men idag åkte hon hem med tvillingarna). Även om jag förklarat för A och H att E kommer hem senare för hon har kör så såg dom ut som två frågetecken när vi var på väg ut genom grinden och kollade efter henne där alla dom "stora" barnen går ner...
Medan jag röjde lite när vi kom hem så satte sig H och rita lugnt och A satte på sig ett par flipflop och körde runt sin docka i en vagn och lekte att hon var mamma som ständigt pratade i telefon...Hon älskar telefoner eller "phone" som hon säger! Man hörde "Ça va? ÇAA VAA!!!". Hon är så gullig! Resten av kvällen var inte lugn..Alla barn fick sån energi plötsligt runt middagen och var all over the place! Men det var egentligen bra för sen somnade alla på stört.
Imorgon har jag A hela dagen så vi ska passa på att gå till den härliga marknaden som finns här i Versailles på tisdagar, torsdagar och söndagar. Det kommer också bli en tur till supermarché och parken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0