Somnade med en stor klump i magen

Igår när E och H bråkade om vem som skulle få slå koden till grinden in till huset så precis när jag tog ut grejorna ur bakluckan så att H skulle kunna komma ut, jätteupprörd över att det inte var hans tur idag. Jag skulle precis ta honom över gatan till grinden så springer han över utan att kolla om det kommer några bilar och jag skriker "H..". Tre sekunder senare kommer en bil i full fart. Jag blev så rädd att hjärtat kom upp i halsen....Han vet att han inte får göra så. Jag gick över gatan och sa till honom direkt, då säger han "men jag kollade ju...". Det gjorde han inte alls! Resten av eftermiddagen hade jag en stor klump i magen. 
Sen på kvällen när jag försöker berätta det för min vm var hon riktigt upprörd på mig att jag agerade fel...Jag skulle DIREKT(?) ha tagit honom över gatan och struntat i grejorna och låtit honom hoppa över dom och ställt honom vid grinden och hämtat dom och A sen. Jag var ju på väg att göra det..Gjorde fel ändå? Samtalet avslutas i alla fall med att hon säger att "det kommer sluta med att han blir överkörd en dag". Det vet jag också...Jag vill aldrig i livet att det ska hända. Men dom orden sitter fortfande kvar och gjorde att jag fick/har en fruktansvärt äcklig bild i huvudet och en ännu större klump i magen....Jag kände mig dessutom ledsen men efter lite skype med familjen så kändes lite bättre men somnade ändå ledsen och med en stor klump i magen.    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0