Hurtig tjej

Kände att det var dags för lite träning klockan 9 imorse när jag gick upp (kom inte ut förrän halv för jag hade glömt ladda min Ipod kvällen innan som hade all musik) så satte på mig gympaskorna och begav mig ut på samma runda som förra gången alltså ca 10 km runt "kanalen". Men denna gången blev det 6 km snabb powerwalk och 4 km springning. Det var riktigt härligt och skönt! Lite småkyligt bara men det gjorde att jag sprang/powerwalkade snabbare! Ville inte riktigt ta i allt vad jag hade eftersom jag precis varit sjuk och inte tränat på ett tag. 
Hemma 2 timmar senare kände jag mig vrålhungrig så det blev lite lyxfrukost efter duschen. Havregrynsgröt med hallon, skivad frukt, äggmacka, färskostmacka, juice och grönt te. MUMS! Det gillade min mage efter den långa turen!!
Sen hann jag bara göra mig i ordning innan jag tog tåget in till Paris för att möta upp Gabriella för en mysig fika på La Defense. Där satt vi och prata i 2 timmar ungefär. Vi kunde suttit där ännu längre. Men vi gick runt i köpcentrumet istället. Jag behövde nämligen leta efter en ny vinterjacka och nya boots men ingen shoppinglycka direkt, kom hem tomhänt.... Det är svårt när man har en bild hur jackan eller skorna ska se ut. Får nog be min syster ta med sig min oversize kappa med hög krage när hon kommer eller så hittar jag kanske en när dom är här?! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0