Höst eller sommar?

Idag har Paris bjudet på sommarväder ännu en gång, 25 grader varmt och stekande sol. Det är snart november och förra veckan regnade det konstant. Jag klagar inte men det är väldigt konstigt väder bara.... 
När jag var med A i parken så satt jag i linne och svettades. Jag hade verkligen inte klätt mig rätt denna dag. En lite tjockare tröja, svart linne och tunnare mysbyxor... Men jag passade på att sola lite och leka med lilla A som fick stanna hemma med mig istället för att gå till dagis. Hon hade hög feber igår kväll men nu idag hade hon inte någon alls. Det har gått upp och ner i flera dagar nu?? hmm... Så jag väcktes kl halv 9 av att min telefon ringde och det var min vm som undrade om jag kunde komma upp tidigare för A var dålig och skulle inte till dagis. Skulle börjat klockan 13 egentligen och städa barnens rum. Istället blev det A's rum på förmiddagen (innan siesta), en tur till lekparken, lite lunch och sen städning av E och H's rum när A sov.
 
Den här värmen gjorde att hela lägenheten kändes som en varm bastu. Så fort jag rörde mig gjorde det ont i hela kroppen och jag tror jag har druckit mer än 2 liter vatten idag och ändå kände jag mig lite lullig och obalanserad. Elementen är ju också på nu eftersom det varit så kallt. Man kan inte sänka eller stänga av på elementet utan man måste ringa och be dom stänga av (?). 
 
Nu snart blir det skypedate med fina Emma! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0