Lördagen i Montmartre del 1

 
I lördags var jag i Montmartre med Elin och Linnea. För min del var det första gången jag var där så jag lekte lite turist, haha! Lite pinsamt att jag inte varit där förrän nu?! Jag har ju varit här i mer än 3 månader och har ingen bra förklaring. Det har bara inte blivit av. Har varit mer i mysiga St Michel-området och Le Marais kvarteren (fast inte på ett tag). Men jag kommer säkerligen åka dit igen! 
 
 Fikade på Starbucks mitt emot Moulin Rouge. Mina amerikanska pannkakor som var lite torra och inte särsilt varma, men den varma chokladen smakade desto godare!
 
Moulin Rouge
 Lite seriöst fotande blev det ju såklart på maten.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0