Jag lever....

Jag lever om ni undrar....! men jag har haft väldigt mycket på gång under dessa (nästan) två veckor jag varit frånvarande från bloggen. När jag har äntligen satt mig ner har jag bara känt att jag antingen måste vila eller sova. Så då har jag inte orkat berätta om mina äventyr som bland annat har varit att jobba, besök från min syster och hennes pojkvän, skitjobbig influensa med 39,5 graders feber etc....Det kommer en rejäl uppdatering under morgondagen! Men först ska jag assistera familjen på morgonen med att agera taxi, för hela familjen ska till London och stannar till på söndag. Vilket innebär att jag har hela huset alldeles för mig själv!!! Jag får låna lägenheten om jag vill och värma mat, kolla tv/film etc. LYX!!! Men lite läskigt ändå.....

Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh jag hade hela huset för mig själv förra veckan. Urmysigt!

2012-11-07 @ 10:31:24
URL: http://linneaifrankrike.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0