Borta bra men hemma alltid bäst!

Jag kom på nu att jag glömt berätta här om min lilla julklapp till min syster. Nämligen att jag skulle komma hem över jul och nyår. Men hade jag skrivit det så skulle det förstört min överraskning. Hon hade ingen som helst aning. Även om jag och mina föräldrar trodde vi gjorde bort oss flera gånger och trodde hon misstänkte något men nej. Så det var ännu roligare att se hennes ultra förvånade och chockade ansikte när jag kliver in genom dörren. Vi kramades i säkert 5-10 min och hon (och jag..) storbölade och ville inte släppa mig. 6 månader höll vi detta för henne( även hennes pojkvän och en av mina bästa vänner) men plågsamt var det. Usch!

Nu är snart detta året slut och några skrivna nyårslöften har det blivit. Hoppas jag kan hålla dom bara.. Men jag ångrar verkligen inte att jag åkte hem och fått träffa vänner, sett snö, firat jul med familj och släkt. Inte heller att jag stannar hemma denna kväll för att fira in det nya året med min familj. Det kommer dröja ett tag innan jag får se dom igen! Dessutom har jag ingen större lust eller ork att ge mig ut i detta busväder, regnat konstant hela dagen.

En liten summary av 2012 hade jag tänkt skriva, får se om jag har ork till det lite senare. För nu ligger jag utslängd i soffan efter att ha ätit en fantastisk god nyårsmiddag som gjort mig alldeles för mätt för att orka röra mig...mammas (och pappas) mat är alltid och kommer alltid vara bäst!!! Saknat den jättemycket i Frankrike!

Så om jag inte hinner innan tolvslaget så vill jag säga GOTT NYTT ÅR till er! Hoppas att 2013 blir ett bra år om inte bättre!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0