Rulla ur sängen

I måndags var det solsken en stund på väldigt länge och jag började inte förrän 14 så då var det bara att snöra på sig gympaskorna och bege sig ut för en timmes springtur och därefter blev det 10 min utfall, några spänst hopp, situps och armhävningar. Det var en riktig härlig känsla jag kände efteråt när jag fyllt kroppen med endorfiner efter lördagen (berättar i nästa inlägg!)...Stolt över mig själv!
MEN igår eller framförallt idag tycker jag inte det är lika roligt längre...Jag har sån träningsvärk i varenda muskel på kroppen. För att komma ur sängen måste jag rulla mig ut. Att sätta sig ner ska vi inte tala om....AJAJ! Jag skulle inte ha tagit i så hårt men det kändes ju SÅ bra så kunde inte hejda mig.
Sent igår kväll mådde jag inte bra heller. Jag tror jag fått ännu en baskelusk..suck! Min vp och A har varit lite småsjuka i helgen som var så då har det nog studsat till mig?!
Idag hade jag planerat att vakna tidigt (vilket jag gjorde) åka in till Paris och vara lite kulturell och gå på museum, träffa Linnéa osv. men jag kom aldrig ur sängen. Det var jättesvårt. Så blev lite sur över att inget av det blev av....Det får bli en annan dag!!
Under eftermiddag trotsade jag träningsvärken och min baskelusk och begav mig ut på en lååångsam promenad i den soliga slottsparken. Det såg nog roligt ut när jag gick...Haha! En sönderrostad robot ungefär. Nya endorfiner och frisk luft fylldes min kropp av iallafall. Underbart! Fick ett sådant sug efter att springa igen när jag såg alla förbi springare. Det får bli när den här träningsvärken är borta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0