Chinese New Year last week-end

Medan jag ligger här med 38,9 graders feber så kan ni få se lite bilder från min förra helg. Då det kinesiska nyåret pågick. Jag och Linnéa mötte upp störtsköna Chitai, en kompis till Linnéa på Place de Choisy för lite karnevaler och annat firade på söndagen. Väldigt underhållande! Aldrig sett något liknande innan! Men sen så fick jag en allergisk reaktion av den asiatiska maten vi åt...Att jag aldrig ska lära mig att fråga om det finns någon chans att det finns nötter i maten jag vill äta?! Sen glömde jag ligga i nya mediciner i väskan...Men det slutade inte mer illa än att jag mådde oerhört pyton och inte kunde äta mer mat men det gick över efter ca 2 timmar...puuh!!! Då blev det varm choklad (så kallt!) och en crossaint med Linnéa på Pomme de Pain i Montparnasse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0