Tacohäng och musikquiz

På förmiddagen igår tog jag det lite lugnt, såg den franska filmen "Tomboy", dammsugade och städade mitt rum. Fick även ett besök av H som satte sig i min fåtölj framför min lilla tv som var i gång. Han var nog lite sällskapssjuk.
Sen tog jag tåget in till Paris och mötte upp Elin på Courcelles för att det väntade mysigt tacohäng i svenska kyrkan. Varken jag eller Elin hade anmält oss. Jag trodde jag gjorde det men det krånglade sig och jag gjorde det kanske lite sent? Jag vet inte. Men vi fick i alla fall äta. Det var SÅ gott!!! Jag blev mätt efter bara två. Jag som brukar få i mig minst tre. Men riktig matkoma var det!
Därefter bjöds det på ett musikquiz vilket min grupp vann överlägset?! Jag betrog väl inte med så mycket men det var en som var superduktig. En av dom killarna som höll i det hade en grym sångröst!
Sen tog vi alla tåget till La Defense och där delade vi på oss. Jag hann precis med tåget och fick njuta av en härlig solnedgång i Versailles på promenaden hem. Det kändes som att sommaren kommit tillbaka?? Klockan var runt 20 och jag gick med en ltröja och nästan svettades.   
 
Det vinnande laget från vänster Gabriella, Elin M, Jenny, Lisa och Minna (Elin S saknas på bilden)
 
 
 Musikquizet
 
Solnedgången på promenixen hem
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0