La Defense med härliga tjejer förra helgen

Min förra helg i bilder. Den spenderades på köpcentrumet i La Defense på lördag morgon med Elin och Linnea R och sen mötte Linnea G upp oss och sen på kvällen i Bastille-området på en mysig thailänskt resturang (åt jättegoda vårrullar bland annat) med Elin, Linnea x2 och Dafni och sen gick jag, Linnea och Linnea  vidare till "Hideout", en bar som Linnea R hade varit på i somras och beställde en 6 euros Mojito som var rätt okej men har smakat bättre. Vi ville gå till en annan bar också, som hette "Charlotte bar" men det var alldeles för mycket folk. Så vi begav oss hem med noctilien till Linnea R eftersom jag och Linnea G inte har det så lätt att komma hem på natten så fick sova hos Linnea R, så snällt!!
Söndagen var jag hemma och tog det lugnt men hade tänkt vara duktig och köpa mig mina franska böcker till franska kursen på Parly 2 på vägen hem. MEN eftersom det var som söndag som jag korkat nog glömt bort så åkte jag dit och det var kolsvart och stängt. Fick mig dock en skön söndags promenad hem.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0