Inga sängkläder...

Jag mitt nöt tyckte det var dags att byta lakan i samband med att jag städade rummet i´morse innan jag började jobba. Så efter lite annat tvättande så la jag ner mina lakan i tvättmaskinen också och tänkte "innan jag ska hämta A så ska jag ner och lägga in dom i torktumlaren så att dom hinner torka innan jag ska lägga mig" men såklart glömmer jag det och har suttit barnvakt (berättar mer imorgon) nu i kväll så har inte haft tid att gå ner...Jag är så sjukt trött och torktumlaren går på förfullt men ingen skön nybäddad säng som man somnar så gott i, verkar det bli idag. Får kanske nöja mig med filten jag har om mig och duntäcket som lakan nu i kväll och bädda imorgon. Jag behöver min sömn, ska upp kl 7 och ha A hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0