Toppar och dalar

Nu är jag okej igen. Jag har fått pratat ut lite med min vm vilket känns bra. Jag tog bland annat upp att hon inte ska hacka på mig för det som inte är mitt ansvar (läs inlägget: ta ingen skit). Jag har fått ett förlåt och nu hoppas jag att det inte upprepar sig. I slutet av samtalet fick jag även bra respons vilket gör att min hjärna blir alldeles förvirrad men egentligen borde jag väl ta till mig det. Tänka att när jag gör saker bra övervinner dom gångerna jag gör "jättefel". Topparna vinner över dalarna helt enkelt.
 
Sen så har jag nu bestämt mig för att testa att gå upp senast halv 9 på veckodagarna även om jag är ledig (tisdag och torsdag blir ju tidigare då jag börjar 8)  för att få en regelbunden rutin och kunna sova på kvällen och natten. Dock får jag ta sovmorgon på helgen. Ska testa detta i ett par veckor har jag tänkt. Vi får se om jag känner mig bättre.
 
Har också bestämt mig för att sporta mycket mer än vad jag gör (?). Innan jag åkte hit tränade jag ju varje dag i stort sett. Nu blir det mer promenader till dagis, tåget, affären, cykla till franskakursen. Det känns i kroppen speciellt när jag bär A på höften. Får jätteont i ryggen och en del andra ställen. Ska hitta ett bra gym (fått lite tips om ett som jag ska testa nu i veckan), simma, friskis & svettis etc.
 
 
 
 
  

Kommentarer
Postat av: systra di

Bra Maria :D (y)

2012-11-27 @ 20:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0