Lyckorus!!!!

Dag 1, tisdagkväll: Jag tog bilen till tågstationen direkt efter att jag slutat jobba vid 19:15 för att åka och hämtade min syster och hennes pojkvän på challe de gaulle flygplatsen. Det var rätt så smidigt bara att det tog 1,5 timme för mig att komma dit. Men det var stor LYCKA att äntligen få se några från där hemma och blev som förväntat sönderkramad av min syster.
Hemma hos mig igen vid drygt 23 efter att fått ner deras stora bagage i den lilla bilen var de vrålhungriga så jag satte igång och lagade pasta med bacon och färska tomatbitar i grädde som var uppskattat. Sen blev det sängen för att vi skulle orka morgondagen.

Jag kom på att ni inte fått se hur jag bor så här får ni en bild. Den längst ner. Nu kan ni jämföra med hur det såg ut innan jag fick finbesök och hur det var då. Jag har nämligen fortfarande ute den stora sängen.

 


Kommentarer
Postat av: Erika

Skumt det känns att se någon annan i lägenheten jag bodde 6månader i! Hoppas du trivs!!!

Svar: ja jag förstår det! Så kommer det nog kännas för mig också sen när det här året är över...Ja jag trivs jättebra! Hur går det för dig? Vad gör du nu?
mariainfrance.blogg.se

2012-11-11 @ 01:00:42
URL: http://Http://kexy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0