Morgondagens äventyr

Imorgon blir det troligen så att jag måste hämta A tidigare än vanligt och ta bussen till barnens skola därför att vindrutetorkarna på den lilla Clion har gått sönder och dom på verkstaden kunde inte reparera dom. Min vm ska till andra sidan Paris och jobba så då måste hon ha den stora bilen annars kunde hon åkte kommunalt. Den här veckan är även den veckan då tvillingarna åker med oss hem. I nuläget verkar det som att tvillningarnas föräldrar hämtar dom och E (hon har kör till kl 17) medan jag hämtar H tillsammans med A och tar sedan bussen hem med dom. Det är bara det att när det gäller H och trafik så är han som ett riktigt yrväder vilket gör mig lite nervös. Men jag tror inte det ska vara några problem om han håller i vagnen eller mig i handen, hoppas jag....Så detta blir ett litet äventyr som jag hoppas går bra men vi får väl se imorgon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0