Iskall dusch

Jag skulle duscha för en timme sen och därefter ta en promenad till Parly 2 för att byta mina nyinköpta byxor som jag köpte i förrgår för knappen gått sönder. Men när jag sätter på duschen så fanns det inget varmvatten alls kvar?? Någon i huset som gillar att duscha länge och varmt? Jag behövde tvätta håret i alla fall så det var bara att luta huvudet framåt över duschbrunnen och duscha i kallt vatten...BRR!!!...jag tror mitt huvud frös till is en stund. Så nu är jag genomfrusen och sitter här nerbäddad i min stora säng. Det verkar som att ledningarna här i Frankrike inte klarar av några ynka minusgrader?
Men jag ska försöka ta mig till köpcentrumet i alla fall för jag har lovat att handla "raclette" (stavning?) ost och lite parmaskinka och annat till ikväll. Jag ska nog värma mig lite till först...Att sängen ska vara så svår att komma upp ur?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0