En glad dag

Igår var det en bra dag även om jag fick kör barnen till skolan (då min vm inte skulle orkat gå till jobbet annars..) fastnade då i kö på tillbakavägen när hon skulle ha den bilen jag körde men jag kom hem tillslut så vi kunde byta. Sen fick jag även springa fram och tillbaka till affären för jag glömde några saker (tur att städerskan var där så hon kunde passa A en stund medan jag rände...
A var på glatt humör hela dagen vilket hon spred vidare till mig och gjorde mig glad. HAPPY!!! Vi hade det jätteroligt. Pusslade en massa, läste böcker, lekte etc. Sedan när vi hämtade E och H i skolan var dom också på bra humör och vi skrattade mycket under bilresan hem. Härligt! 
Senare på kvällen när E gått till gymnastiken myste vi i soffan innan jag badade dom. Då kom min vm hem och började med middagen. 
Jag vill ha fler såna här dagar!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0