Nu grönskar det i Paris!!

 
På väg hem efter en fantastisk dag inne i Paris med bl a shopping. Knyckte en syrienkvist på vägen hem, underbar doft (kände lite trots allergin)!
 
Köpte en Falafel och pommes frites och gick ner till Seine och njut i solen (22 grader).
Gatorna i Le Marais, efter lite second hand tittande.
Champs Elysèes i fina kvällsolen (24 grader) och skymten av Triumfbågen.

Fina Emma vid triumfbågen

Jag vid triumfbågen i solnedgången

Emmas första (och bästa!) crêpes med nutella och banan vid Champs Elysées

Körsbärsträden blommar jättefint nu i Paris!

Vacker blomsterplantering!

Jag och Emma vid Louvrenpyramiden

En av alla utställningar vi gick på! (vi hann nog med 7-8 stycken på 3,5 timmar, BRA JOBBAT!)

Emma vid antingen en grekisk eller en romersk staty

Nu hoppas jag att det går att se bilderna! Jag är ledsen att det inte gått att se bilderna men min blogg.se-app verkar inte fungera så bra. Det ni ser på bilderna är den andra och tredje dagen, tror jag, när Emma var här. Mer bilder kommer!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0