Alone again....

Nu har en vecka gått och mamma och pappa åkte hem igår efter en fullspäckad veckas guidning runt i hela Paris (nästan i alla fall..)! Jag tror dom kommer vara helt slut i helgen och ha en massa träningsvärk så mycket som vi gått;) MINST 10 000 steg om dagen har det blivit men vill man se mycket så blir det så! hehe! Vi har sett Versailles slottet, ätit crêpes, Montmatre, sacre coeur, gått på många museum (5timmar på musee d'Orsay...) och kyrkor (sainte chapelle var otroligt vackert!! se bilderna nedan), myst och mycket mycket mer! Jag har fått massa kramar som kanske gör dom visuella kramarna via Skype lite bättre. Man får inte glömma mammas mat!!! Saknat massor! Nu är det så sjukt tomt här... Alldeles för tyst, nu är det bara Skärgårdsdoktorn som håller mig sällskap. Inte alls roligt! :'( Mamma och pappa hade med sig den hit (och sagan om ringen trilogin). Det är nostalgi att se den igen och väcker minnen när jag och syrran satt fastklistrade framför tv på fredagskvällarna. Mysigt!
Det är bara grannarna som är hemma då min vf är och åker skidor i alperna sen förra lördagen och kommer tillbaka imorgon. Det är egentligen slut på de två veckor långa lovet men det var mycket billigare att åka nu men det var jag bara glad över!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0