Vitaminboost

Jag kände att det var dags för en liten (?) vitaminboost såhär på kvällskvisten så varför inte göra en fruktsallad?! Den här behövs verkligen nu när det går magsjuka i huset (igen)...två av tre barn (E och H) har varit hemma för magsjuka i tre dagar nu. Den tredje (A) är bara väldigt snuvig men tycker det är extra roligt när stora syskonen är hemma och är sjuka för då blir det mycket film och mys (bra?). Men nu verkar det som att H är bättre men inte E. Så får se om hon går till skolan imorgon eller om hon blir hemma med mig och A? Det roliga är att första dagen han var hemma så efter några timmar var han pigg som en mört och sprallig men han var varm. Det var svårt och tro att han kräks flera gånger under natten?!

Nu hoppas jag verkligen att jag slipper detta. JAG VILL INTE BLI SJUK EN GÅNG TILL!!!!! Just nu är jag lite snuvig, ont i halsen och ont i magen. Hoppas det inte blir värre. *peppar peppar ta i trä*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0