Paus

Medan A sover siesta så passar jag på att ta det lite lugnt. Sov faktiskt drygt en halvtimme precis när jag la henne. Åh så skönt! Men jag vet inte om jag somnar i kväll bara???! Jag hade nog sovit mer men jag vaknade av att jag frös så och kollade temperaturen 18,2 grader. Men det är verkligen kallt i lägenheten och fransmännen som inte sätter på sin värme förrän slutet av oktober-början av november. Nu sitter jag här med dubbla tjocka strumpor, en extra tröja och min värdmammas morgonrock (fick låna den när jag frös som allra mest i helgen).

Fick annars idag i uppdrag att stor handla efter att jag lämnat A på dagis ateljén kl. 9. Min vm hann inte göra det igår bland alla miljoner grejer hon skulle göra. Jag skulle även köpa ingredienser så jag och barnen kan göra godis som dom länge suktat efter att få göra. Dom har en hel låda med kemikalier, koppar, en spruta, en receptbok och lite till. I boken finns det massor med skojiga recept som dom vill göra alla på en gång. Först blir det att tillverka godis!! Jamjam!!
Jag hittade nästan allt i allafall men dom pengarna jag fick räckte inte så som tur var hade jag med mig min egna plånbok och fick lägga till 10 euro. Jag som tänkte gå tilbaka efter att jag hämtat A på dagis och se om jag kunde hitta det jag missat och lite annat men det får bli imorgon i så fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0