Lugn dag och ändringar i bloggen

Idag var tanken att sova ut och ha en riktigt slapp och inte oroa sig vad klockan är -dag men kroppen ville upp klockan 9 så där sket det sig... Men gjorde mig en god frukost på sängen. Sen tog jag fram datorn och började trixa med min header som nu är färdig!! Vad tycks? Jag tycker den blev riktigt bra och det är tack vare Linnea (http://linneaifrankrike.blogg.se/) annars hade jag inte klarat av det nybliven bloggare som jag är...
Vid fyra tyckte jag det räckte med trixandet så då blev det en prommenix till köpcentrumet några minuter härifrån med 200 butiker!! Gissa om jag är glad att bo så nära! Det var SÅ mycket folk att jag blev alldeles snurrig och fick sätta mig på McDonald's för att äta lite. McCafé fanns precis bredvid så jag passade på beställa en hallon och persika smotthie. Den var supergod!
Jag var där 4 hela timmar??!!! Vad tog tiden vägen?? I och för sig så tog det ett tag att hitta där inne så det var inte så länge ändå...Lite hittade jag som var nödvndiga att köpa, två nya skärp (mitt gamla går snart av på mitten), strumpor, två t-shirts, örhängen och balsam. Det hade blivit mer men jag stoppade mig själv för den här gången....
När jag kom hem bytte jag lakan och handdukar hos mig och gjorde mig två knäckemackor med färskost, en kopp te och fixade en frukttallrik med jordjubbar, bananer och vindruvor. Jag var inte så hungrig så det fick bli min middag. Skypade sen nästan två timmar med min syster och hennes pojkvän. Mys! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0