Jobb på min lediga dag

Idag blir det jobb jobb hela dagen fast det egentligen är min lediga dag men min vm bytte dag så tar långhelg på fredag istället. Får se hur jag känner mig efter idag. Är inte van vid att jobba så "mycket"??! 
Ska maka mig iväg till affären rakt över gatan och handla lite innan det är dags att hämta ALLA barn i skolan kl. 12-12:30.
Igår efter franska kursen öste det ner när jag skulle cykla hem utan regnbyxor och utan stövlar. Att jag inte såg mycket heller när jag cyklade gjorde det hela inte bättre...Det var bara att hänga alla kläder och skor på tork. Kunde vrida ur vattnet ur kläderna så blöta dom var. Jag måste verkligen införskaffa mig ett par stövlar nu känner jag så mycket som det regnar här.. Nu måste jag dricka upp mitt te, kände mig frusen när jag vaknade, gå upp och göra mig en ordentlig frukost. Jag behöver inte köra idag men har A under hela dagen så måste vara uppe när dom åker men då jag kan sen äta i lugn och ro. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0