Lugn måndag

I måndags blev det inget äventyr med bussen. I stället blev det så att tvillingarnas pappa hämtade E, H och tvillingarna i skolan (snällt!) vid 17 så kunde jag hämta A lite senare än vanligt. Vilket kändes skönt att slippa det då jag inte riktigt såg fram emot att åka buss med både H och A som sitter i vagnen. Att hålla reda på H samtidigt som jag tar ur vagnen ur bussen tror jag inte hade varit så lätt..Han är ju ett riktigt yrväder ibland.
Så jag och A kunde ta det lite lugnt efter att jag hämtat henne. Precis bredvid dagis (en grind emellan) ligger en lekpark ,som hon ofta tjatar om att få gå till när vi inte har tid och måste åka och hämta E och H så nu fick hon leka där. Men efter ett stund sa hon att hon frös och ville hem och mysa med mig. Åhh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0